niedziela, 28 kwietnia 2013

Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji

Będąc w sklepie moim oczom ukazał się ocet jabłkowy, wtedy też uświadomiłam sobie, że dawno nie próbowałam płukanek. A ta octowa jest chyba jedną z najsławniejszych i najbardziej podstawowych, dlatego tez musiałam spróbować i ja :) Użyłam jej dopiero raz, jednak nie widzę efektów. Może dlatego, że moje włosy wiecznie błyszczą i nie mam z tym problemów. Jednak nie spowodowała nic złego - to już plus. W czwartek dobijała dna moja olejowa mieszanka dlatego dodałam do niej odżywki która już mi długo zalega w domu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę! Ciężko jest znaleźć słowa by określić jakie były wtedy włosy, jednak najlepszym słowem jakie znalazłam jest to, że były lejące się i sypkie. Cudowne wręcz. Chyba zacznę to stosować częściej :)
Natomiast drożdżowa maska mnie troche rozczarowuje :(

22.04.2013 Poniedziałek
mycie płynem Facelle
balsam Seboradin z żeń-szeniem
dobrze się układały

23.04.2013 Wtorek
grzywka umyta Radicalem wzmacniającym
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość mieszanka olei(winogronowy, kokosowy, rycynowy, arganowy)

24.04.2013 Środa
mycie płynem Facelle
balsam Seboradin z żeń-szeniem
płukanka octowa
nie mogłam im nic zarzucić, nie zauważyłam żadnego dodatkowego działania płukanki
25.04.2013 Czwartek
grzywka umyta Radicalem wzmacniającym
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość mieszanka olei(winogronowy, kokosowy, rycynowy, arganowy) + odżywka Garnier Fructis Nutri-Odbudowa

26.04.2013 Piątek
mycie płynem Facelle
balsam Seboradin z żeń-szeniem
włosy cudowne! Dociążone i sypkie

27.04.2013 Sobota
grzywka umyta Radicalem wzmacniającym
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość oleje winogronowy i kokosowy + odżywka Garnier Fructis Nutri-Odbudowa

28.04.2013 Niedziela
mycie płynem Facelle
maska drożdżowa Babuszki Agafii+kwas hialuronowy
Lepiej niż poprzednim razem. chociaz od połowy znów wydawały się ciut za cieżkie i odrobinke strączkujące (co minęło wieczorem), natomiast przy głowie babyhair sterczały na wszystkie strony świata. Jak mała miotła xD

3 komentarze:

  1. Lubię płukankę octową, jednak muszę uważać ze względu na suche włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak polowałam na tą maskę drożdżową, ale teraz zaczęłam się wahać po Twojej opinii... chyba zamówię tą z efektem laminowania od love2mix ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporej liczbie osób przypasowała. Pod wieczór ta dolna połowa włosów się uspokoiła, choć na górze dalej wszystko sterczało jak chciało.
      Ale może tylko moje włosy tak reagują - ja mam odwieczny problem z małymi antenkami na głowie ;)

      Usuń