niedziela, 14 kwietnia 2013

Proszę o pomoc w sprawie grzywki

Od jakiegoś czasu mam wątpliwości co do grzywki którą posiadam... nie wiem czy żyć z nią dalej czy może zacząć ją zapuszczać? Byłoby mi zdecydowanie wygodniej bez niej, jednak która kobieta chociaż odrobinę nie przejmuje się swoim wyglądem? I właśnie w tej kwestii nie jestem pewna czy tak byłoby lepiej. Dlatego z pytaniem i ogromną prośbą przychodzę do was :)

Tak prezentuje się moja paszcza w dwóch opcjach:


Lepiej z grzywką czy bez niej?
(dla przypomnienia naturalnie mam proste włosy, dziś są takie bo eksperymentowałam z chusteczkami :) )

EDIT:
Młodsza ja z czasów grzywki na prosto:

23 komentarze:

  1. fajnie z grzywka,ale na prosto lub polokraglo mysle ze by bylo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie grzywka! Wydaje mi się, że brak grzywki nie pasuje do Twojego kształtu twarzy. Pokusiłabym się o asymetryczną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem za bez :) Masz bardzo regularny kształt twarzy :) Więc albo prosta albo bez. Moim okiem ;) Już w podpiętej Ci ładnie, a jak by była naturalnie rozłożona po bokach przedziałka, czy takiego na środku czy z boku, to już w ogóle byłoby ekstra.
    Mówię to po dobrych 19 latach myślenia, że bez grzywki nie mogę żyć, po czym jak ją zapuściłam nie miałam pojecia dlaczego nie zrobiłam tego wczesniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie grzywka na prosto : )

      Usuń
    2. O. Jest i zdjęcie wersji na prosto. Nadal twierdzę, że albo tak albo bez grzywki :)

      Usuń
  4. Bez chyba lepiej. Jednak mogłabyś ją bardziej podnieść/ podtapirować, by nie przylegała tak płasko do skóry głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. myśle że z:) tylko tak jak wczesniej uwazam, że powinna być raczej na prosto albo na polokraglo mysle ze by bardziej pasowala

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrzucam dodatkowo stare (bo sprzed kilku lat) zdjęcie kiedy miałam grzywkę na prosto.
    Wg mnie taka grzywka powoduje że twarz robi mi się bardzo okrągła dlatego tej opcji nawet nie przedstawiałam... ale kto wie, może nie jestem obiektywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za prostą grzywką, najlepiej wyglądałaś moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie zdecydowanie opcja nr 2, czyli bez. Twarz nabiera fajnych proporcji, widać ładne brwi. :) Ewentualnie grzywka prosta - też była ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez albo z grzywka na prosto. Ta po skosie niezbyt Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. w grzywce na prosto zdecydowanie najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stawiam na grzywka na prosto albo całkiem bez :D

    OdpowiedzUsuń
  12. prosta grzywka bez dwóch zdań ;) przede wszystkim ze względu na okulary, ta na bok przez nie oddstaje :P znam ten ból z własnego okularowego doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosta grzywka :) mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  14. grzywka na prosto, lub leciutko zaokraglona(:

    OdpowiedzUsuń
  15. z prostą grzywką wyglądasz mega fajnie :) bez grzywy jakoś tak goło :P a z taką na bok no to tak dziwnie (ale nie w negatywnym znaczeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie przyłączam się do grupy, która twierdzi, że najlepiej Ci w prostej grzywce ; ) pozdrawiam Noob

    OdpowiedzUsuń
  17. bez grzywki wyglądałabyś dobrze, gdybyś dodała włosom więcej objętości! A w prostej grzywce Ci najładniej! :)

    OdpowiedzUsuń