poniedziałek, 22 kwietnia 2013

TAG

Tag ponownie od Hanrietty, za co serdecznie dziękuję! :)

Ja w zamian zapraszam was wszystkie do zabawy ! Kto chce niech się przyłączy! :) Nie taguje nikogo, a jednocześnie taguje was wszystkie ^.^

1. Lubisz czytać ? Co i w jakich ilościach?
Jako dziecko nienawidziłam czytać, jednak w gimnazjum pokochałam książki. Od tego czasu czytam sporo, przynajmniej jak na moje zdolności, bowiem u mnie prędkość czytania jest raczej powolna. Generalnie czytam fantastykę.

2. Kiedy rano wstajesz to...
O ile nie mam zajęć na które mogę nie wstać, bo wtedy zdarza mi się po prostu nie zareagować na dzwonienie budzika to jednak w większości przypadków jak już wstaje to działam na "zaprogramowanie automatyczne". Wstaje za pierwszym dzwonkiem budzika (inaczej wiem już że przegrałam tę walkę ;D), idę do łazienki, myję włosy/grzywkę. W czasie gdy włosy schną idę zrobić śniadanie, jem je. Rozczesuję włosy, myję zęby, zakładam soczewki i wychodzę. Zawsze tak samo, zawsze w tej samej kolejności.

3. Czym dla Ciebie jest odpoczynek?
Rzadko mam wrażenie bycia naprawdę wypoczętą. Osiągam taki stan tylko dzięki znajomym, których obecność zawsze ładuje moje akumulatory :)

4. Czy jest w życiu coś czego chciałabyś spróbować, ale coś Cię powstrzymuje?
Wyjechać do innego miasta i spróbować żyć po swojemu. Chciałabym zobaczyć jak to jest musieć zadbać o siebie.

5. Jeśli wakacje to koniecznie...
Jak najczęściej spotykać się z ludźmi z którymi lubię przebywać !

6. Ulubiona pora roku?
Wczesne albo późne lato. Kiedy nie jest za ciepło, ale jeszcze nie wieją wiatry i nie leją ulewy.

7. Koty, psy, chomiki, rybki...? (Twój stosunek do zwierząt)
Mogę z ręką na sercu powiedzieć, że zwierzęta od zawsze są centrum mojego życia. Uwielbiam zwierzęta i mam do nich ogromną słabość.

8. Najbardziej nie lubisz kiedy ktoś...?
Kłamie. Nienawidzę kłamstw, nawet jeśli były wypowiedziane dla "większego dobra".

9. Twoim najgorszym przyzwyczajeniem jest...
Zbyt szybko się poddaję i za łatwo ulegam. Czy to jest praca domowa, obrona własnego zdania czy niezgodzenie się na coś co mi się nie podoba.

10. Ulubione łakocie?
To zmienna kwestia, ulubieńcy przychodzą okresowo i zmieniają się co jakiś czas. Ale ostatnio mam wieczna ochotę na czekolady Milki :)

Pytania ode mnie:
1. Czy masz jakąś osobę która jest Ci najbliższa, z którą możesz porozmawiać o wszystkim?
2. Jak spędzasz czas wolny?
3. Ulubiony owoc?
4. Trzy cechy charakteru które w sobie cenisz ?
5. Czy "chodzi" za Tobą ostatnio jakaś piosenka? Jeżeli tak to jaka?
6. Jakie są Twoje dwa/trzy ulubione kolory?
7. Wolisz wokół siebie porządek czy bałagan? :)
8. Ile czasu zajmuje Ci całe "ogarnięcie się" od czasu gdy wstajesz do momentu gdy musisz wyjść?
9. Lubisz skończyć wszystko co zaczęłaś czy zostawiasz często nieskończone rzeczy/sprawy ?
10. Jeżeli mogłabyś wybrać sobie jakie miałabyś włosy to jakie one by były?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz