wtorek, 12 marca 2013

TAG - Liebster Blog Award

Winna jest wszystkiemu Henrietta ! Zostałam przez nią otagowana, za co serdecznie dziękuję :)
 Zacznijmy od zasad:
Osoba nominowana do TAGu odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ją nominowała, po czym wymyśla własny zestaw pytań i nominuje 11 osób. Nominacja jest przyznawana blogom, które nie osiągnęły liczby 200 obserwatorów
 Pytania:
1. Kto Cię inspiruje w życiu?
Trudne pytanie. Nie potrafiłabym wytypować jednej konkretnej osoby jednak z całą pewnością mogę powiedzieć że inspirują mnie moi przyjaciele i mój chłopak. Oni są moim wzorem i oni dają mi siłę i chęci do wszystkiego co robię :)

2. Jeśli miałabyś mieszkać za granicą jaki kraj byś wybrała?
Zdecydowanie Japonia albo Niemcy!

3. Film czy serial?
 Ostatnio bardziej mnie ciagnie do seriali

4. Trzech wykonawców, na których koncert poszłabyś nawet jeśli bilet kosztowałby 1000zł?
Nie mam żadnego ulubionego wykonawcy czy zespołu

5. Rowerem czy pieszo?
Pieszo. Nigdy nie polubiłam się z rowerem 
 
6. Nocny marek czy ranny ptaszek?
Zależne od pory roku. Latem ranny ptaszek, a zimą nocny marek :)

7. Na jakie wydarzenie czekasz? Poniedziałkowa poczta, koncert?
Poczta oj taak. Dokonałam ostatnio pare zamówień.

8. Ulubiony zapach?
Kocham cytrusowe zapachy. A cytrynowy zawładnął moim światem

9. Gdybyś mogła obudzić się jutro z wymarzoną długością włosów, jaka by ona była?
taka o (do czerwonej kreski) :

10. Język, który chciałbyś umieć:
Japoński

11. Ulubiona książka?
To najgorsze pytanie  :D Mam w domu mase książek i wszystkie lubie na swój sposób... jednak gdybym miała wybierać(no skoro muszę...) to była by to seria Niecnych Dżentelmenów autorstwa Scott'a Lynch'a

Osoby które zapraszam do dalszej zabawy(niestety nie znam aż 11 osób które by spełniały wymagania):

Pytania ode mnie:
1. Wolisz odpoczywać/wolałabyś mieszkać nad morzem czy w górach ?
2. Cel do którego dążysz w życiu ?
3. Najwazniejszy cel do którego dążysz włosowo/kosmetycznie ? 
4. Ulubiony owoc?
5. Wycieczka wypoczynkowa czy zwiedzanie?
6. Bloggerka która jest dla Ciebie największą inspiracją?
7. Chcesz soczku?
8. Sok był zatruty. Co Ty na to? ;)
9. Jedna cecha którą u siebie cenisz i jedna której nie lubisz?
10. Czy jest jakieś miejsce które było dla Ciebie szczególne i za nim tęsknisz?
11. Czy jak zerwie się winda i podczas uderzenia z ziemią pasażer podskoczy, to czy uda mu się uniknąć śmierci?

5 komentarzy:

  1. Czuje się głęboko winna, idę pokutować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, koniecznie !
      A tak naprawdę to bardzo Ci dziękuję za pierwszego taga ^.^

      Usuń
    2. Ależ proszę :):)

      Usuń
  2. Dzięki za otagowanie, jednak brałam już udział w tym tagu :) Więc na Twoje pytania odpowiem tutaj :)
    1. Zdecydowanie bardziej nad morzem - nie lubię gór w ogóle
    2. Samorealizacja, szczęście, spełnienie, sukces w każdym wymarzonym polu :)
    3. Idealna cera, z włosów jestem zadowolona, chociaż chciałabym, żeby się nie plątały :D
    4. Borówki!
    5. Trochę tego i trochę tego. Lubię się polenić, ale uwielbiam odkrywać inne kultury, obserwować tubylców i zwiedzać :)
    6. Chyba nie mam takiej :)
    7. Nie dziękuję :D
    8. Uff, dobrze, że nie wypiłam :D
    9. Cenię u siebie perfekcjonizm i ambicję, nie lubię tego, że ciężko mi utrzymać porządek :<
    10. Rodos - strasznie tęsknię za tym miejscem, za miastem, za hotelem w którym przebywałam, bardzo bym chciała tam kiedyś wrócić :)
    11. Nie znam się za dobrze na fizyce, ale wydaje mi się, że nie będzie miał w ogóle możliwości podskoczyć. Jeśli się mylę, to wyprowadź mnie z błędu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń