środa, 6 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca

     Wykorzystując wszelakie pokłady cierpliwości czekałam na wyrok odnośnie fioletowych końcówek - rok temu ani kolor z gencjany, ani z bibuły nie chciał wypłukać się do końca. Tym razem jednak wszystko było jak być powinno, po kolorze nie ma ani śladu. Nawet ciepłe refleksy wróciły! Taaakie szczęście, bo to znaczy, że włosy są w naprawdę dobrym stanie, nawet końcówki z którymi mam ogromny problem.
     Pomimo upałów udało mi się utrzymać niezwykle dobry poziom nawilżenia włosów, odważę się nawet powiedzieć, że dawno nie było aż tak dobrze. Bez silikonów uzyskuję efekt niezwykle gładkich, lejących włosów (no dobra, prawie. Ale ciii, to nie tak że tylko prawa strona na wysokości ucha mi się puszy). U siebie poziom nawilżenia i zadowolenia włosów poznaje po tym jak wyglądają po rozpuszczeniu z jakiegokolwiek koka. Zazwyczaj jest to siano w którym końcówki wyglądają jakby miały się połamać przy jakimkolwiek ich zgięciu. Teraz są to całkiem miłe fale bez efektu grzywy lwa latającej wokół głowy - czyli dobrze! :D Aż zaczęłam spać w koczku-ślimaczku na czubku głowy, co do tej pory było niemożliwe. Lipiec miesiącem sukcesów :)
Przyrost: ok. 1,5cm. Znów osiągnęłam długość z początku czerwca, czyli mój rekord długości ^^

W tym miesiącu stosowałam:
Szampony:
    -  Love2Mix Papryczka Chili i Pomarańcza
    - Barwa lniana
Odżywki/balsamy:
    - Planeta Organica Marokańska
    - Alverde Amaranth
    - Nivea Intense Repair
Maski:
    - L'biotica Biovax Naturalne Oleje
    - Scandic Line Organic Banana Mask
    - Bioetika IV (w tym miesiącu skończona, chlip :()
    - Alterra granat i aloes (i w tym miesiącu mocno mnie rozczarowała)
Oleje:
    - ryżowy
    - łopianowy Nami
    - migdałowy
    - oliwa z oliwek
Inne:
    - wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie
    - hydrolizowane białka jedwabiu
    - hydrolizowane proteiny mleka



17 komentarzy:

  1. Wlosy slicznie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo moich ochów i achów na zdjęciu wyszły średnio. Ale ciesze się, że ktoś dostrzega ich piękno, dziękuję! ^^

      Usuń
  2. Maski Planeta Organica uwielbiam :D Śliczne włoski, końcówki idealne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie po tym balsamie średnio kusi próbować masek. Balsam był wychwalany przez wiele dziewczyn jako świetnie dociążający a u mnie jest strasznie lekki, dlatego boje się masek :D

      Usuń
  3. Błysk, zazdroszczę:) U mnie właśnie maska z Alterry w lipcu spisywała się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zupełnie inaczej zapamiętałam ją z początków włosomaniactwa! A tu taka lipa teraz :( Może wymagania włosów się zmieniły :C

      Usuń
  4. pięęęękne włosy! marzę o takich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja marzę o wyrównaniu włosów i tak zdrowych końcówkach jak masz Ty! <3

      Usuń
  5. Jakie blyszczace *_* sliczne. A ile masz cm w kucyku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kucyk zrobiony wysoko ma 6 (czasem 6,5 - waha się, pewnie zależne od błędu pomiaru) cm. Zrobiony nisko na wysokości karku ma 5,5cm :)

      Usuń
  6. Ładne włosy, długie ,pielęgnacja również widać ,ze się sprawdza;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ze sprawdzającą się pielęgnacją bywa różnie ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawie piszesz bloga, masz piękne włosy i wydajesz się być mega sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń