niedziela, 6 stycznia 2013

Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji

 Będąc ze sobą zupełnie szczerym mogłabym ten tydzień nazwać tygodniem lenia. Miałam zrobić w weekend własnorobioną maskę na włosy, a nie zrobiłam jej wcale. Za to znalazłam butelkę nieużywanego szamponu Radical i z ciekawości chciałam spróbować, bowiem włosy zaczęły mi lecieć z głowy garściami. Na razie mam mieszane uczucia co do wyglądu włosów po nim, ale jeszcze dam mu szansę.

31.12.2012 Poniedziałek
mycie żelem Facelle
maska Joanna Naturia miód i cytryna na 20min
włosy dobrze się układają, są miękkie

01.01.2013 Wtorek
grzywka umyta Alterrą makadamia i figa

02.01.2013 Środa

na noc była Vatika na skalp i długość
mycie Radicalem wzmacniającym
odżywka Garnier z olejkiem avokado i masłem karite
włosy lekko przyklapnięte, jak by dalej przetłuszczone

03.01.2013 Czwartek
mycie Radicalem wzmacniającym
maska Alterra granat i aloes na 5 minut
włosy w normie, jednak brak im objętości

04.01.2013 Piątek
grzywka umyta żelem Facelle

05.01.2013 Sobota

na noc Vatika na skalp i długość
mycie żelem Facelle
maska Joanna Naturia miód i cytryna na 2h
włosy wydają się niesamowicie zdrowe i miękkie

06.01.2013 Niedziela
grzywka umyta Alterrą makadamia i figa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz