wtorek, 1 stycznia 2013

Siemię lniane


Siemię lniane jest jednym z najczęściej używanych przeze mnie naturalnych składników jako dodatek do masek czy jako maska ogólnie. Ostatnio coraz bardziej zaczynam je doceniać, dlatego postanowiłam dołączyć je do mojej diety.
Moje ciało cierpi najbardziej ze względu na moje nawyki żywieniowe. O ile jestem świadoma, że nie jestem w stanie je zmienić, dlatego należałoby ją chociaż uzupełnić w składniki niezbędne do tak pożądanego dla mnie wzrostu włosów.
Siemię lniane zawiera: wielonienasycone kwasy tłuszczowe, błonnik, witaminy z grupy B, witaminę E, magnez, wapń, żelazo, cynk. Czyli wszystko co dobre!
Codziennie wieczorem będę spożywać porcję 2 łyżek stołowych siemienia. Porcje tę zaleję szklanką chłodnej/letniej wody, włożę do lodówki na ok. pół godziny, po czym zmielę blenderem razem z jabłkiem.

Za miesiąc dokładny raport o wynikach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz