poniedziałek, 10 grudnia 2012

Odżywka Isana

Chcąc robić postępy trzeba sobie notować, notować i jeszcze raz notować ! Nie wyciągając wniosków z tego co już zdziałaliśmy, nie da rady iść na przód :) Dlatego właśnie postanowiłam zacząć robić recenzję kosmetyków już spróbowanych przeze mnie. I pomimo że ta odżywka jest już wycofana, warto zanotować parę spostrzeżeń.

Skład
 Aqua, Cetearyl alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide
     Wydaje się być przyjazny, brak tam silikonów i oblepiaczy. Krótki i mało odżywczy, jednak idealnie nadający się do wzbogacania domowymi składnikami.

Działanie
Na początku było wielkie wow. Już podczas nakładania było czuć, że działa. Nie było znaczenia czy trzymałam ją długo czy krótko. Po wysuszeniu włosy były miękkie, ładnie się układały i nie miałam najmniejszego problemu z rozczesaniem ich. Jednak ostatnio zauważyłam, że od jakiegoś czasu jakby nie dociążała mi włosów. Było to widać na kosmykach przy samej twarzy które nie chciały się układać oraz po samej grzywce, która fruwała albo pare ostatnich kosmyków po prostu stało pionowo o.O

Wydajność
Nie trafiłam jeszcze na kosmetyk super niewydajny - może dlatego że moje włosy są raczej cienkie i pomimo że długie to jednak ich mało. I tym razem odżywka ta wystarczyła mi na dobre 2 miesiące.

 Konsystencja
 Tutaj szczególnie duży plus. Nie miałam żadnych problemów by nałożyć ją na włosy. Nie uciekała między palcami ale nie była też super gęsta, taka w sam raz. Nie trzeba było jej dużo by wysmarować nią całe włosy.
 Gdyby nie to, że odżywka została wycofana z Rossmana, myślę że zakupiłabym ją kiedyś drugi raz. Niestety tak często bywa, że jak się czymś zainteresujemy i coś chcemy - to nagle znika :)

1 komentarz:

  1. na mnie ta odzywka nie działała dobrze, miałam kluchy, obciążone. Nawet nakładanie przed myciem nic nie dało

    OdpowiedzUsuń