środa, 21 sierpnia 2013

Trzy cudowne olejki z Drogerii Lily

O tych olejkach słyszałam już od bardzo dawna, jednak zawsze było mi nie po drodze je kupować. Ostatnio wzięłam się porządnie za problem, który był przeze mnie pomijany przez długi czas, a mowa tu o wypadaniu włosów. I tak zaczęłam znów szukać... plan był prosty. Zainspirowana Eve chciałam napaść na Ukraina Shop, jednak produkty które sobie upatrzyłam na zmianę są niedostępne. więc trzeba się ratować w inny sposób, bo ile można czekać?
I tak trafiłam na Drogerię Lily. Początkowo miał być olej laurowy, potem dorzuciłam olej z czarnuszki (nigella)...no i jak to czasem (albo i zawsze) bywa mym oczom ukazał się olejek Sesa: "o, patrz, po przecenie! Jedyna taka okazja, przecież i tak od dawna chciałam go kupić". No i kupiłam.

Olej laurowy
Olejek laurowy jest znany ze swoich właściwości antyseptycznych. Pobudza porost włosów, skutecznie likwiduje łupież i inne dolegliwości skóry głowy. Zastosowany na skórę twarzy i ciała działa oczyszczająco i ściągająco. Polecany także dla cery trądzikowej. Pomocny w dolegliwościach reumatycznych.

Olej nigella
Olejek z czarnuszki nazywany jest eliksirem młodości, gdyż w naturalny sposób regeneruje skórę dojrzałą, uelastycznia ją i wygładza zmarszczki. To naturalny antyoksydant, który niszczy wolne rodniki odpowiedzialne za starzenie się skóry. Charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolenowego (ponad 60%), witaminy A i E oraz soli mineralnych. Zawiera również czynny związek (nigelon) o właściwościach przeciwalergicznych. Drogocenne właściwości czarnuszki wykorzystywano już w medycynie starożytnej m.in. w Egipcie. Do dziś w krajach arabskich czarnuszka uznawana jest za panaceum. Olej z czarnuszki harmonizuje i wzmacnia układ immunologiczny oraz poprawia przemianę materii. Wykazuje również silne działanie antybiotyczne (antybakteryjne, antywirusowe, przeciwgrzybicze).

Olejek Sesa
Receptura olejku pochodzi ze starodawnych ajurwedyjskich pism. Składa się on z 18-tu bogatych w składniki odżywcze ziół, 5 olejków doskonale nawilżających włosy i mleka. Cała receptura przygotoana została według procesu Kshir Pak Vidhi, w którym zbilansowana mieszanka ziół połączona zostaje z mlekiem a następnie aktywowana poprzez 5 olejków.
Olejek jest bogaty w witaminy C i E. Jest to środek powstrzymujący wypadanie włosów, stymuluje wzrost gęstszych, zdrowych i długich włosów. Eliminuje łupież. Regularne używanie oleju powoduje, że włosy stają się lśniące i zdrowe a cebulki doskonale odżywione.
 informacje ze strony helfy.pl

Z samego zakupu ciesze się jak głupia, dzięki temu nareszcie znalazłam światełko w tunelu.
Niech moc będzie również z wami ! :)

5 komentarzy:

  1. Powodzenia z wypadaniem, życzę, żeby olejki pomogły bez szkody:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem oleju Nigella.
    Wiele pozytywnych rzeczy się o nim naczytałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego tak bardzo nie mogłam się oprzeć :D

      Usuń
  3. sesa ostatnio za mną chodzi :D może też się skuszę na zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj za mną chodziła dobre pół roku ! No i nareszcie mam ^.^

      Usuń